ایران بدن

میان وعده بدنسازی برای افزایش وزن و حجم

میان وعده بدنسازی برای افزایش وزن و حجم

خوردن میان وعده یکی از ضروری ترین چیزها در بدنسازی هست مخصوصاً در دوران حجم و افزایش وزن هست. در ادامه نحوه ساخت یک میان وعده بسیار عالی برای دوران افزایش حجم و وزن هست که براحتی میتوانید بسازید و استفاده کنید. بلغور جو دو سر توسط بسیاری به عنوان یک صبحانه در نظر گرفته میشود اما این وعده را میتوانید در هر زمان از روز مصرف کنید. میوه‌های استفاده شده در این وعده به دلایل خاصی‌ انتخاب شده‌اند اما اگر گزینه دیگری را دوست دارید میتوانید تغییرات مورد نیاز را اعمال کنید. بذر کتان و عسل مورد استفاده در این وعده باید ثابت باشند زیرا بذر کتان تامین کننده چربی‌‌های سالم و عسل نیز تامین کننده آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد:

مواد لازم:

  1. نصف پیمانه توت فرنگی‌
  2. نصف پیمانه آناناس
  3. یک چهارم پیمانه جو دو سر
  4. ۱ اسکوپ پروتئین وی ایزوله یا وی ۱۰۰% با طعم دلخواه
  5. ۱ قاشق غذاخوری بذر کتان
  6. ۱ چشق چایخوری عسل

طرز تهیه:

همانند تهیه یک شیک معمولی‌ ابتدا ۱ اسکوپ پروتئین وی ایزوله یا وی ۱۰۰% را با ۸ انس آب(۲۹۰ میلی لیتر) مخلوط کنید. سپس هر مقدار از آن را که مایل هستید در یک کاسه با جو دو سر مخلوط کنید. مابقی را میتوانید برای بعدا نگه دارید. سپس توت فرنگی‌ و آناناس را به کاسه اضافه کرده تا تامین کننده ویتامین ث و آنزیم‌های گوارشی مورد نیاز باشد. به مدت ۹۰-۱۲۰ ثانیه در ماکروویو حرارت دهید. دانه‌های کتان را روی آن پاشیده و سپس با عسل مخلوط کنید و لذت ببرید!

اطلاعات غذایی:

کالری: ۱۳۰
پروتئین: ۳۰ گرم
کربوهیدرات: ۶۷ گرم
چربی‌: ۱۲ گرم

[tblg1]

ایران بدن

3 اندیشه

  1. سلام قبل از هر اظهار نظری واجب می‌دونم که ازمدیر مسؤل وهمه همکارانش به خاطر این سایت و برنامه تشکروقدردانی کنم ایران بدن فوق العاده است آموزنده ومثمر ثمر است.بسیار کاربردی و برای افرادی که اولین بار این کانال بابا سایت اشنا میشوند یک تلنگر است برای ورزش کردن که به قول راوی:زنیرو بود مرد را راستی، زستی آید کژی و کاستی.به طور کلی دست مریزاد.خیر اولین بار است نظر میدهم.

    1. درود بر شما

      سپاس از لطف و حسن نظر جنابعالی. خیلی خوشحالیم که مطالبمون براتون مفید واقع شده است.
      امیدواریم بتونیم با تلاش روز افزون بهترین خدمات را برای شما عزیزان فراهم کنیم. 🌹🌹

      موفق باشید
      ایران بدن

  2. بازتاب: صبحانه های عضله ساز و مخصوص بدنسازان کدامند؟ | ایران بدن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous

خواص تخم مرغ؛ ۱۰ خاصیت این سوپرغذای سرشار از ویتامین و پروتئین

Next

۱۲ خاصیت عدس: خوراکی خوشمزه سرشار از پروتئین