ایران بدن

مکمل های نوترابولیکس کانادا Nutrabolics

مکمل های نوترابولیکس کانادا Nutrabolics

اگر قصد خرید و فروش محصولات ناترابولیکس Nutrabolics را دارید این مقاله را مطالعه کنید. شرکت نوترابولیکس در سال ۲۰۰۲ فعالیت خود را در زمینه تولید مکمل های ورزشی شروع کرد و بسیاری از متخصین خود را برای تولید محصولاتی با کیفیت جمع آوری نمود. نوترابولیکس محصول کشور کانادا هست و همانطور که می دانید این کشور از استاندارهای سر سختی برای تولیدات خود در نظر می‌گیرد. این شرکت اسپانسر بسیاری از ورزشکارهای معروف جهان در رشته های مختلف بر عهده گرفته است. مانند سال ۲۰۰۷ باتیستا(BATISTA) قهرمان کشتی کج، سال ۲۰۰۸ اندرسون سیلوا(ANDERSON SILVA) قهرمان MMA جهان، سال ۲۰۱۰ شوگان روا(SHOGUN RUA) قهرمان MMA جهان و بسیاری از ورزشکاران و مسابقات معروف جهان.

[tblg1]

لیست محصولات شرکت نوترابولیکس:

ایزو گینر نوترابولیکس IsoGainer Nutrabolics:

این گینر از پروتئین بالایی(۶۰ گرم) و شکر بسیار کمی( ۹ گرم) در هر وعده ۱۸۰ گرمی برخوردار است و همچنین ۱۰۰ گرم کربوهیدرات و بسیاری از ویتامین ها و املاح برخوردار است. از قابلیت های این گینر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزایش حجم و عضله سازی
  2. افزایش وزن
  3. افزایش انرژی و قدرت
  4. خوش طمع
  5. دارای ۱۸ نوع ویتامین
  6. حاوی BCAA و گلوتامین
  7. شکر بسیار کم ۹ گرم

مس فیوژن نوترابولیکس MASS FUSION Nutrabolics:

این شرکت مس فیوژن تولیدی خود را یکی از دست آوردهای بزرگ خود می‌داند که در سال ۲۰۱۵ از آن رونمایی کرد و با فرمولاسیون بسیار قوی برای افزایش حجم و وزن که حتی برای ورزشکاران حرفه ای هم مناسب باشد. از قابلیت های این گینر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزایش سریع عضله سازی
  2. ۵۰ گرم پروتئین در وعده
  3. مناسب افرادی که سخت وزن میگیرند
  4. ۹۵۰ کالری برای عضله سازی
  5. حاوی وی ایزوله و وی کنساتره وکربو واکسی میز

 

هایپر وی نوترابولیکس HYPERWHEY Nutrabolics:

پروتئین هایپر وی این شرکتی بدون شک یکی از بهترین محصولاتش است و همچنین یکی از بهترین وی های موجود در بازار است. بطوریکه در هر وعده ۲۲ گرم پروتئین خالص، ۴٫۷ گرم BCAA  و کمترین حد کربو و چربی وجود دارد که برای ساخت عضلات و حجم خشک فوق العاده است. کیفیت عالی آن باعث شده که براحتی با قاشق در آب میتوان حل و میکس کرد بدون نیاز به میکسر! از قابلیت های این پروتئین وی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خلوص بالای پروتئین وی
  2. ترکیب حرفه ای پروتئین
  3. بیشترین پشتیبانی از عضله
  4. میکس فوری و راحت
  5. طعم عالی

 

[tblg1]

پروتئین ایزوبولیک نوترابولیکس ISOBOLIC Nutrabolics:

آزاد سازی ترکیبی از پروتئین ها توسط ایزوبولیک، برای اثرات آنابولیکی در طول روز، کیفیت بی نظیری را به وجود می آورد. هر وعده حاوی ۲۵ گرم از خالص ترین پروتئین های تجاری که شامل پروتئین وی ۱۰۰٪ ایزوله، پروتئین شیر ایزوله، کازئین مایسلار و پروتئین کنسانتره پروتئین فوق العاده با کیفیت، که همه با هم در دوزی متعادل ترکیب شده انده، است. همچنین حاوی ۱۲ گرم آمینو اسدهای ضروری (EEAs) و ۵٫۵ گرم بی سی ای ای(BCAA) برای کمک به عضله سازی بیشتر است. با ترکیبی از دو منبع پروتئینی زود جذب و دیر جذب در ایزوبولیک برای شما تمام پروتئین مورد نیاز در طول روز را تامین و عضله سازی سریع را به ارمغان می‌آورد. از قابلیت های این پروتئین وی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پشتیانی فوق العاده برای رشد عضله
  2. تامین پروتئین بصورت پایدار
  3. طعمی بی نظیر
  4. افزایش دهنده حجم خشک
  5. حاوی وی زود هضم و دیر هضم باهم

 

بی سی ای ای ۶۰۰۰ نوترابولیکس M | BCAA 6000 Nutrabolics:

این محصول ۶۰۰۰ میلی گرم از آمینو اسیدهای زنجیره ای شاخه ای  یا BCAA را بصورت میکرونایز شده(یعنی کوچکترین ذره مکمن) و خالص در اختیار شما قرار می‌دهد. این فرمول تحقیقاتی BCAA در آزمایشگاه برای تضمین خلوص، قدرت و ثبات در هر بستهکاملاً  آزمایش شده است. m | MBCAA 6000 به شما کمک می کند تا عضله سازی کنید، سرعت ریکاوری را افزایش دهید، کارآیی را افزایش دهید و کاتابولیسم را کاهش دهید تا سریعترین نتایج ممکن را به شما بدهد. در فرمول این محصول هیچگونه ترکیب اختصاصی، فیلترها، رنگ های مصنوعی یا ناخالصی ها پنهانی وجود ندارد و به راحتی می توان آن ها را به آب، پروتئین ها یا نوشیدنی های ورزشی مورد علاقه خود اضافه کنید و میل نمایید. از قابلیت های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساخت عضله
  2. ریکاوری سریع
  3. نگهدارنده و فرمول ضد کاتابولیک عضلات(ریزش عضلات)
  4. افزایش کارایی و انرژی

 

کارنتین ۱۵۰۰ نوترابولیکس CARNITINE Nutrabolics:

CARNITINE 1500 با تامین ۱۵۰۰ میلی گرم ۱۰۰٪ خالص از ال کارنیتین ال تارتات برای بدنتان، شما را در کاهش سریع چربی کمک میکند. این ترکیب یکی از بهترین تحقیقات پزشکی انجام شده برای ساخت ال کارنیتین بصورت محصول تجاری است که برای تبدیل چربی به عضله از طریق سوزاندن چربی ها بعنوان انرژی استفاده می‌شود. کارنیتین ۱۵۰۰ محرکی آزاد است و شما می‌توانید در هر زمانی که می‌خواهید چربی سوزی کنید مصرف کنید و یا به هر سبد مکملی اضافه کنید. از قابلیت های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پشتیبانی از چربی سوزی سریع
  2. کمک به تبدیل چربی به انرژی
  3. مصرف در هر زمان از روز
  4. افزایش بهره‌وری و انرژی

آمینو پاور ۴۰۰۰ نوترابولیکس AMINO POWER 4000:

آمینو پاور ۴۰۰۰ دارای فرمولاسیون حرفه ای از آمینو اسید است که برای بدنسازها و دیگر رشته‌های ورزشی گزینه ای بسیار عالی می‌باشد. دارای ۴۰۰۰ میلی گرم آمینو اسید پایدار برای تامین انرژی برای عضلات، می‌باشد. این فرمول حاوی همان اسید آمینه مشابه پروتئین وی است که در اسیدهای آمینه BCAAs، گلوتامین و اسیدهای آمینه ضروری (EAAs) است که برای رشد و ترمیم حیاتی هستند. AMINO POWER 4000 یک گزینه فوق العاده مناسب برای تغذیه ماهیچه های شما با عرضه ی ثابت اسیدهای آمینه مورد نیاز برای ساخت عضله، افزایش عملکرد و بهبود سرعت است. از قابلیت های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساخت عضلات
  2. سرعت بخشیدن به ریکاوری
  3. افزایش کارایی و بهره‌وری
  4. فرمولاسیون ضد کاتابولیک

 

[tblg1]

گلوتامین نوترابولیکس m|GLUTAMINE Nutrabolics:

ام | گلوتامین  بدن شما را با ۵ گرم از گلوتامین میکرونیزه خالص ۱۰۰٪  تامین و پشتیبانی می کند. این گلوتامین تحقیقاتی آزمایشگاهی با استفاده از کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC) برای تضمین خلوص، قدرت و سازگاری در هر بطری آزمایش شده است. در طول تمرین ماهیچه های شما ممکن است تا ۵۰ درصد از ذخایر گلوتامین خود از دست بدهند و منجر به تحلیل عضلات و اختلال در ریکاوری شود. m|GLUTAMINE عضلاتتان را با گلوتامین تامین می کند که میزان سلول را افزایش می دهد و شما را در حالت آنابولیک(رشد عضلات) نگه می دارد. از قابلیت های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پشتیبانی از رشد عضلات
  2. افزایش ریکاوری و بهره وری
  3. افزایش سلول های عضلات
  4. فرمول ضد کاتابولیک
  5. نگهدارنده عضلات

کراتین نوترابولیکس m|CREATINE Nutrabolics:

m|CREATINE در هر وعده ۵ گرم کراتین مونوهیدرات ۱۰۰٪ خالص را به بدنتان می رساند. این کراتین بصورت تحقیقاتی آزمایش شده و با استفاده از کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا (HPLC) برای تضمین خلوص، قدرت و ثبات در هر بسته آزمایش شده است. m | CREATINE به شما کمک می کند عضله سازی کنید، قدرتتان را افزایش دهید، ریکاوری را سرعت ببخشید و سریع ترین نتیجه ممکن را به دست بیاورد. در فرمول آن هیچگونه مخلوط خاص، پرکننده ها، رنگ های مصنوعی و یا هرگونه ناخالصی وجود ندارد، بنابراین شما می توانید آن را به آب، هایپر وی یا نوشیدنی ورزشی مورد علاقه خود اضافه کنید و مصرف کنید. از قابلیت های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزایش قدرت
  2. ساخت عضلات و حجم خشک
  3. افزایش ریکاوری
  4. افزایش سایز و انرژی

پمپ سوپرنوا نوترابولیکس SUPERNOVA Nutrabolics:

فکر می کنید که می توانید از قدرت هسته پمپ SUPERNOVA برخوردار شوید؟

تنها در چند دقیقه، یک اسکوپ از پمپ سوپرنووا انرژی انفجاری و روحیه‌ای فوق العاده برای انجام یک تمرین پر قدرت و سخت را در درونتان ایجاد می‌کند. با ترکیب ۹ چیز در پمپ سوپرنووا در دوزهای مشخص باعث میشه یک پمپ فوق العاده را داشته باشید. هر تکرار رگهای شما را با ۶۰۰۰ میلی گرم سیترولین مالات، ۱۶۰۰ میلی گرم CarnoSyn® Beta آلانین، ۱۵۰۰ میلی گرم بتائین پر می کنند تا ماهیچه های خود را برای رشد سریع شک بدهید. از قابلیت های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انرژی انفجاری
  2. پمپی عالی برای نمایان کردن رگ ها
  3. افزایش تمرکز ذهنی
  4. افزایش قدرت و انرژی

[tblg2]

اختصاصی از ایران بدن

nutrabolics.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous

برنامه مکملی رایگان برای افزایش حجم عالی

Next

بهترین استروئیدها برای بدنسازان کدامند؟