ایران بدن

میان وعده تاکیتو مخصوص بدنسازان

میان وعده تاکیتو مخصوص بدنسازان

میان وعده تاکیتو یکی از گزینه‌های عالی برای دوران افزایش حجم و وزن است که بسیار مقوی است. در بدنسازی استفاده از میان وعده‌ها کلید پیشرفت و سرعت بخشیدن به رشد عضلات است. تنها به این دلیل که می‌خواهید یک سبک زندگی‌ سالم داشته باشید به این معنی‌ نیست که باید تنوع غذایی را فدا کنید. اگر شما نیز علاقمند به غذا‌های مکزیکی هستید با این وعده مخصوص می‌توانید نیاز خود را تامین کنید. شاید با مصرف این وعده گمان کنید که رژیم تان در حال شکسته شدن می‌باشد اما باید بدانید که هیچ مشکلی‌ شما را تهدید نمی‌کند. اگر چربی‌ این وعده برایتان نگرانی ایجاد می‌کند می‌توانید به جای تخم مرغ کامل از سفیده تخم مرغ استفاده کنید :

مواد لازم:

۴ عدد تورتیلا ذرت، نرم
۲ عدد تخم مرغ هم زده بزرگ
۴ انس سوسیس بوقلمون
یک چهارم پیمانه گوجه فرنگی‌ ریز شده
۱ عدد آووکادو، نصف شده، بدون هسته، پوست کنده، ریز شده
نصف پیمانه پنیر چدار رشته‌ای

طرز تهیه:

با این دستور پخت شما می‌توانید ۴ عدد تاکیتو تهیه کنید که ۲ عدد را می‌توانید در یک وعده و ۲ عدد باقیمانده را در یک وعده دیگر مصرف کنید. چربی‌ موجود در این وعده بالا می‌باشد اما به یاد داشته باشید که آنها چربی‌‌های سالم هستند. فر خود را با دمای ۴۲۵ درجه داغ کنید. روی سینی فر را با کاغذ پوستی‌ پوشانده و آن را کنار بگذارید. تورتیلا‌ها را دم دست خود قرار دهید. در مرکز هر نان تورتیلا تخم مرغ، سوسیس، گوجه فرنگی‌ و پنیر را قرار دهید. لبه‌های تورتیلا را برگردانده تا روی محتوای آن را پوشش دهد. سپس آن را غلط دهید تا همانند یک لوله محتویات را در خود جای دهد.

آنها را از طرف لبه روی سینی فر قرار داده و تا زمانی‌ بپزید که پنیر ذوب شود و تاکیتو‌های شما حالت ترد پیدا کنند. حدودا این فرایند ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. سپس بلافاصله آنها را سرو کنید. اطلاعات غذایی برای هر عدد تاکیتو به شکل زیر است :

اطلاعات غذایی:

کالری: ۱۸۰
پروتئین: ۱۰ گرم
کربوهیدرات: ۹ گرم
چربی‌: ۱۵ گرم

[tblg1]

ایران بدن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous

دلیل کاهش وزن ناگهانی چیست؟ (۱۱ علت خطرناک)

Next

اشتهای کاذب؛ ۶ راه‌حل برای رفع مشکل گرسنگی کاذب